Wednesday, February 17, 2010

sabtu 13/02/2010

hello . today aku keje but half day . anis n eykal dtg lepak kat kedai aku . eykal tido umah anis . auntie tak kesah pon . then , dorang lepak lama giler . aku ajak dorang skali lepak minum afta tutup kedai nie . dorang oke jee . pukul 7 da setle tutup kedai . pashtu , kitorang gerak gi mamak at sentose je kot . aku order air batu campur a.k.a ABC . hha ! then , biler da sampai ABC nye , aku tarik la bg dekat skit , tibe tibe tergolek then tumpah semua . aku tergamam . kecewa sbb tak dapat makan skit pon lg , malu sbb org pandang , sedih sbb kene kat baju n sluar aku . huu , naseb badan laa . aku wat muke innocence laa . kelakar pon ade . agagaga ! lepas tu , dalam pukul 8 lebih , kitorang gerak gi pasar malam . moto ade dua jee , yg laen naek kete dengan balak effa . huuu :) kat pasa tu , aku ngan eqah dapat beli 1 shirt sama . gambar FROG . dye pink , aku hitam . comell banget . then , dlam 10 lebeh baru balik :XD

No comments:

Post a Comment