Saturday, February 6, 2010

kesian sygg hakuu

takmo sedih sedih oke bebyy :) kesian eqa , duet dye ilang tadi . rm50 . duet gaji pertama uh . mmg rm50 je , tapi besa nilai uh . tadi tibe tibe je dye moody , time tu naseb baek tak ramai customer , aku gi kat dye . sbb shiela suruh , masing masing da risauu tgok eqa . aku dok sebelah dye then hug dye . aku tanye nape , dye just tunduk pale dye then diam jee . aku angkat kpala dye nak tgok muke dye . tapi dye lagi kuat dari akuu . umm , then ayang lak dtg . ayang pujuk pon tak layan gak . skali kitorang sume diam . aku still usap dye , then tibe tibe dye tarik aku n cakap "aku punye duet rm50 ilang , aku tak tau sape amek" , lepas dye ckap uh , aku terkejut giler , bile aku tgok muke dye , dye da nanges . utk pertama kali nye aku tgok dye titiskan air mata . kesian uh , aku dok sebelah dye n usap dye . aku taknak dye beban kan diri dye . pastu aku da wat dye gelak , dye da oke skit . cume dye nak tau je sape yg amek . dye geram sgt . aku ape tah lagi , lagi panass ! cibai je pangai , pencopek tol !

p/s:aku sygg kau budak !

No comments:

Post a Comment